مینار پاکستان زیادتی کہ واقعے میں فنکاروں نے ملزمان کو نشان عبرت بنانے کا مطالبہ کیا ہے۔

 مینار پاکستان واقعے میں فنکاروں نے ملزمان کو نشان عبرت بنانے کا مطالبہ کیا۔

Ayesha Akram incident

لاہور: یوم آزادی کے موقع پر مینار پاکستان پر ایک خاتون.        ( جس کا نام عائشہ اکرم ہے) کی توہین کی وائرل ویڈیو نے شوبز سے وابستہ شخصیات کو بھی چونکا دیا ہے۔ فنکاروں نے مطالبہ کیا کہ ملزم کو نشان عبرت بنایا جائے۔ لاہور میں مینار پاکستان پر یوم آزادی کے موقع پر ایک خاتون ٹک ٹکر پر حملہ کرنے کا خوفناک واقعہ 14 اگست کی شام کو پیش آیا۔ ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہونے کے بعد پولیس نے 400 افراد کے خلاف مقدمہ درج کیا جبکہ وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے ملزم کی فوری گرفتاری کا حکم دے دیا ہے۔


سوشل میڈیا پر واقعے کی شدید مذمت کرتے ہوئے ملزمان کے خلاف سخت کارروائی کا مطالبہ کیا جا رہا ہے۔ پاکستان کے ٹوئٹر ٹرینڈ پینل پر ٹاپ ٹرینڈز اس واقعے سے متعلق ہیں ، ٹاپ ٹرینڈ مینار پاکستان ہے۔ لوگوں کی ایک بڑی تعداد ان رجحانات کو اپنے غم اور غصے کے اظہار کے لیے استعمال کر رہی ہے۔ معروف شوبز شخصیات بھی اس واقعے کی مذمت کرنے والے پیغامات شیئر کر رہی ہیں۔ جن میں چند ایک کہ ٹویٹ درج ذیل ہیں۔

Adnan Siddique tweet on the Minar_e_pakistan incident


عدنان صدیقی نے مطالبہ کیا کہ مینار پاکستان پر کم عمر بچی پر حملہ اور مار پیٹ میں ملوث ملزمان کے خلاف سخت کارروائی کی جائے۔ عدنان صدیقی نے کہا کہ “اب جب کہ ہمارے پاس مینار پاکستان واقعے کے تمام گواہ موجود ہیں ، ملزم ابھی تک جیل کی سلاخوں کے پیچھے کیوں نہیں گئے؟” کیا جیل کے پیچھے کارروائی کے ذمہ داروں کو ایکشن میں نہیں دیکھ سکتے؟

Mahira khan tweet about the incident

اداکارہ ماہرہ خان نے طنزیہ انداز میں کہا کہ میں معذرت خواہ ہوں۔ میں بھول گئی تھی یہ تو لڑکی کی اپنی غلطی ہے ، بے بس 400 مرد ، خود کو نہیں روک سکے۔

Ayeza khan tweet about the incident

عائزہ خان نے کہا کہ گھر پر رہنا محفوظ ہے ، جان کو خطرہ ہے ، یہ سب کچھ کورونا کی وجہ سے کہا گیا ہے ، یہ شرم کی بات ہے اور خوف ہے کہ اگر آپ گھر میں رہیں تو آپ محفوظ ہیں کیونکہ باہر آپ کی عزت خطرے میں ہے۔

Mehwish Hayat tweet on Ayesha Akram

مہوش حیات نے کہا کہ ایک بار پھر میرے پاس کہنے کے لیے الفاظ نہیں ہیں ، ہر مہذب معاشرے میں خواتین کا وقار اور مقام ہے لیکن ہمارے پاس یہ سب نہیں ہے ، اب میں پاکستان کی ہر بیٹی کے لیے پریشان ہوں ، اللہ ہماری حفاظت کرے

Mawra Hocane Tweet on Ayesha Akram

ماورا حسین نے کہا کہ کیا یہ اس کے کپڑے بھی تھے؟ ایک بار پھر !!!!

اس طرح ہمارے تقریباً سبھی شوبز فنکاروں نے اس سانحہ پر ٹویٹ کیا ہے اور ہر کسی نے اپنے ذہن کہ مطابق اس پر ٹویٹ کیا جن میں اکثریت نے اس پر سختی سے نوٹس لینے کا کہا ہے۔

آپ کو کیا لگتا ہے کہ کس کی غلطی ہے نیچے ہمیں تبصرہ کر کہ آگاہ کر سکتے ہیں۔

#400Men #Ayesha-Akram #Minar-e-pakistan #incident2021 #lahore 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *